Lokale opslag lijkt te zijn uitgeschakeld in uw browser.
Voor de beste gebruikservaring, moet u lokale opslag inschakelen in uw browser.

Familiebedrijf sinds 1907
Gratis, snelle levering
30 dagen retourgarantie
Buy now, pay later!

 

Verkoopsvoorwaarden. (PDF)

Omdat we bij Online Tapijten altijd het beste voor hebben met onze klanten, streven we er ook naar om u de beste verkoopsvoorwaarden te kunnen geven. Mocht u nog vragen hebben, aarzel zeker niet om ons te contacteren. Hieronder zetten we voor u de belangrijkste punten op een rijtje. Verder op deze pagina vindt u een uitgebreider en meer gedetailleerd overzicht.

  • BESTE PRIJS GARANTIE* - voor alle aankopen boven 250 Euro
  • Verkoopprijzen incl. btw voor privéverkoop binnen EU
  • Betrouwbare levering door Online Tapijten of UPS
  • Snelle leveringstermijn: gem. 7 tot 14 werkdagen binnen de EU
  • Accurate en up-to-date voorraad 
  • Niet tevreden? Vervanging, krediet of geld terug! Bel +32 (0)3 886 66 08
  • Veilig en gemakkelijk betalen via Visa, Mastercard, Bancontact, Carte Bleue, Maestro, Ideal, PayPal of overschrijving
  • Persoonlijke informatie eenvoudig aan te passen via klantenportaal

 

Onlinehandelsnaam

www.onlinecarpets.be, www.onlinecarpets.eu, www.onlinetapijten.eu, www.onlinetapijten.be , www.teppicheonline.eu en www.tapis-en-ligne.eu zijn de onlinehandelsnamen voor FREGUCO NV.

Ondernemingsnummer : BE 0439.741.679


Aankoopovereenkomst

Bij het plaatsen van een bestelling geldt de aankoopovereenkomst pas als gesloten, wanneer het door u te betalen bedrag is overgemaakt. Deze overeenkomst wordt voor een periode van 10 jaar op onze server gearchiveerd. Het is gedurende deze 10 jaar mogelijk een kopie aan te vragen via het volgend emailadres: info@onlinetapijten.be

Prijzen

Alle verkoopprijzen zijn inclusief btw. Van tijd tot tijd kunnen we onze prijzen veranderen en aanpassen. Dat doen we naar eigen goeddunken, zonder enige voorafgaande kennisgeving.

Afmetingen

Afmetingen die voor geknoopte tapijten vermeld worden, duiden uitsluitend de lengte en de breedte van de  geknoopte zone aan, zonder alle franjes en randafwerkingen, zoals gemeten langs de centrale assen van het product. Behalve wanneer er een engagement met betrekking tot de accuraatheid van de afmetingen aangegaan werd, moeten alle vermelde afmetingen beschouwd worden als bij benadering aangegeven.

Waarborg/Garantie

Freguco NV staat er voor dat de producten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijk en/of bruikbaarheid en de op de datum van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Indien overeengekomen staat Freguco NV er tevens voor in dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik.

Een door Freguco NV, fabrikant of importeur verstrekte garantie doet niets af aan de wettelijke rechten en vorderingen die de consument op grond van de overeenkomst tegenover Freguco NV kan doen gelden.

Levering

Alle leveringen worden door Fedex of door ons persoonlijk afgehandeld.
We kunnen niet op postbusadressen leveren.

Al onze tapijten worden gratis geleverd voor bestellingen vanaf € 150, binnen de EU*, door FedEx of onze eigen dienst. 

* Behalve in Malta en Cyprus

Leveringstermijn

Alle levertermijnen van onze producten staan duidelijk vermeld op de desbetreffende productpagina’s. Hou er rekening mee dat deze levertermijnen kunnen veranderen zijn door stockvariatie. Hierover houden wij u regelmatig op de hoogte.

Levertermijn ‘direct’: deze product bevinden zich reeds in onze showroom en kunnen direct opgestuurd worden. In dit geval zal de levering hoogstwaarschijnlijk binnen de drie werkdagen plaatsvinden, indien het leveradres zich binnen de EU bevindt.

Levertermijn ‘in stock’: deze producten zijn reeds afgewerkt en bevinden zich in het magazijn. Hou hierbij rekening met een levertermijn van 10 werkdagen. De desbetreffende producten moeten eerst van het magazijn naar de showroom worden getransporteerd, voor een laatste kwaliteitscontrole, om dan opgestuurd te worden naar de klant.

Levertermijn ‘op aanvraag’: de producten die onder deze levertermijn vallen worden geproduceerd, maar er is soms een langere wachttijd door planning/prioriteit. Neem alstublieft contact op met ons voor extra informatie.

Gelieve rekening te houden met onderstaande sluitingstijden voor het magazijn:

  • Officiële Belgische feestdagen
  • Jaarlijkse zomervakantie, 15 juli tot 15 augustus (gelieve er rekening mee te houden dat dit licht kan verschillen van jaar tot jaar)
  • Kerstmis en Nieuwjaar, elk jaar van 23 december tot 3 januari.

Voorraad en beschikbaarheid

We proberen om de meest accurate en up-to-date voorraad situatie te geven en dit is in 99% van de gevallen correct weergegeven op onze site. U zult begrijpen dat er door aan een aantal redenen, zoals de hoge vraag, een lagere productie planning of feestdagen, een klein verschil kan zijn in de beschikbaarheid. Houd er rekening mee dat zelfs als de levertijd misschien een beetje verschilt,  dat de producten beschikbaar en leverbaar blijven. Wij zullen u onmiddellijk op de hoogte brengen van eventuele wijzigingen.

Solden producten

De soldenprijzen worden strikt toegepast tijdens de vermelde data op onze website. Buiten deze data zijn we niet in staat om de speciaal gereduceerde tarieven aan te bieden.

Het recht om goederen te ruilen als u niet tevreden bent

U heeft het recht om het tapijt om te ruilen indien er een fabricagefout is. Gelieve er rekening mee te houden dat een klein kleurverschil tussen de foto op onze website en het eigenlijke product niet als fabricagefout wordt aanzien aangezien dit te wijten is aan een verschillende lichtomgeving.We maken enkel gebruik van professionele fotografie voor een nauwkeurige weergave. Als u uw tapijt wenst te ruilen, gelieve dan contact met ons op te nemen op het nummer +32 3 88 666 08 en dan zullen we u hiermee helpen. Het tapijt moet zich in dezelfde staat bevinden als toen u het kocht, en het mag niet zijn gebruikt. Het recht om goederen te ruilen als u niet tevreden bent, geldt alleen voor leveringen binnen de EU.

30 dagen Geld Terug Garantie - We hebben vertrouwen in onze producten!​

Als u niet tevreden bent met uw bestelling, contacteer ons en wij organiseren ofwel een vervanging, ofwel bieden we u een  krediet bij ons aan ofwel betalen we u uw geld terug. U kiest!  Houdt u er aub rekening mee dat we bovenstaande  alleen maar kunnen uitvoeren binnen 30 dagen na de verzending van de goederen. Retourkosten zijn gratis voor bestellingen boven 150€. De 30 dagen retour garantie geldt niet voor de op alle Perletta en op maat gemaakte tapijten. Dit geldt alleen voor leveringen binnen de EU.

Retourzending

Als u een tapijt wenst terug te sturen, moet u eerst contact met ons opnemen om een retourbericht te ontvangen. U bent verantwoordelijk voor de aflevering van het tapijt in onbeschadigde staat. Controleer of het tapijt goed ingepakt is. De retourzending is pas voltooid als we de teruggezonden goederen ontvangen en onderzocht hebben.

Kaartbetalingen

FREGUCO NV verwerkt kaartbetalingen via beveiligde weg in samenwerking met Pay.nl.
Kaartbetalingen zijn een veilige en gemakkelijke manier van betalen voor u als consument. Wij, als verkopende partij, zullen nooit kennis krijgen van uw kaart- of rekeninginformatie. Deze informatie wordt veilig verstuurd via een gecodeerde link via de Pay.nl betalingsgateway naar uw bank.

Fout bij levering

Als er iets mis is met uw levering of als u een beschadigd tapijt of het verkeerde aantal tapijten ontving, gelieve dan onmiddellijk contact met ons op te nemen.Als de verpakking van het vloerkleed tijdens transport is beschadigd of geopend, zorg er dan voor dat het defect ook bij de chauffeur is gemeld. Als u dit niet doet, kan de claim niet worden aanvaard

Klachten

Indien u klachten hebt, kan u deze indienen via email: info@onlinetapijten.be of telefonisch op +32(0)3 886 66 08 (alle gesprekken worden aangerekend aan de door uw telefoonmaatschappij vastgestelde tarieven voor Belgische vaste lijnen). U kan een klacht ook online doorgeven via volgende link : http://ec.europa.eu/odr/

Transportschade

Zichtbare schade aan de goederen moet u meteen aan Fedex melden bij ontvangst van het collo. Verborgen transportschade moet u aan ons melden zodra de schade ontdekt wordt.

Intellectuele eigendomsrechten

De namen, afbeeldingen en logo's die FREGUCO NV of derden en hun producten en diensten identificeren, zijn onderworpen aan copyright, ontwerp- en handelsmerkrechten van FREGUCO NV en/of derden. Niets in deze voorwaarden zal kunnen worden opgevat als een toekenning via impliciete weg, door uitsluiting of op eender welke andere manier van enige licentie of enig recht om eender welk handelsmerk, octrooi, ontwerprecht of copyright van FREGUCO NV of eender welke andere derde te gebruiken.

Vertrouwelijkheid bij de omgang met persoonlijke informatie

Wanneer u een bestelling plaatst of uzelf als klant registreert, slaan we uw persoonlijke informatie op. Door dat te doen, stemt u ermee in dat we de informatie opslaan die we nodig hebben om de afhandeling van uw bestelling te voltooien en u de beste service te bieden, die u van ons verwacht. FREGUCO NV verschaft geen persoonlijke informatie aan derden.

Als u uw persoonlijke informatie wenst aan te passen, kunt u dat doen via een email naar info@onlinetapijten.be

Onlineprijsvermelding

De prijzen en de prijzen van verkochte goederen die we bij producten vermelden, die verkrijgbaar zijn op www.onlinecarpets.be, www.onlinecarpets.eu, www.onlinetapijten.eu, www.onlinetapijten.be, www.tapis-en-ligne.eu en www.teppicheonline.eu, kunnen verschillen van de daadwerkelijk gehanteerde of via verkoopagenten, telefonische bestellingen of promoties aangeboden prijzen. We bieden geen laagsteprijsgarantie.

Gedragscode

Freguco NV onderschrijft de BeCommerce-gedragscode.

Modelformulier voor herroeping

 

Een kopie van de algemene voorwaarden zal meegezonden worden samen met een samenvatting van de bestelling in de e-mail van de bevestiging van de bestelling.