Fijne en mooie winkel, er werd goed meegedacht en tevens een goed advies gegeven mbt de grootte van het aan te schaffen tapijt! We zijn erg blij met ons nieuwe karpet! Hans V. Ulvenhout Nederland

Ruime keus en kundig advies, prettig contact. heel accuraat in communicatie en levering. Voor een volgend tapijt komen we zeker terug. Yolanda V. Hulst Nederland
Ik ben in de winkel terecht gekomen via de website. Net als op de website is er een groot aanbod aanwezig. We werden vriendelijk geholpen, kregen advies op basis van foto's van ons interieur. De verkoper nam zijn tijd en er werd totaal niet aangestuurd op duurdere stuks. Er was ook een groot aanbod in een groter formaat dat wij nodig hadden. Wij hebben ons tapijt in de winkel op zondag besteld, en de zaterdag nadien werd het bij ons thuis geleverd. Dat gebeurde even vriendelijk, en de communicatie verliep erg vlot. Deze zaak wordt met liefde voor het vak uitgebaat en alles kwam heel professioneel over. De mannen die leverden maakten een foto en bij terugkomst in de winkel kreeg ik een telefoontje over hoe mooi het resultaat was. Klantenbeleving was dus top! Ik zal deze zaak zeker aanraden aan anderen. Geert & Anja P. St Katelijne Waver BelgiŽ
groot aanbod voor kinderkamers, snelle levertijd, vriendelijk bij afhaling W. Schiplaken BelgiŽ
Op de site stond een leveringstermijn van 10 dagen. Ik hoorde echter niets en heb zelf gebeld na 15 dagen, om te horen te krijgen dat die container nog onderweg was. De bestelling van 18 juli kwam op 16 augustus toe. Niet echt 10 dagen en ook geen spontane verwittiging hierover. De keuze en het tapijt op zich waren wel in orde. Kurt M. De Panne BelgiŽ Antwoord van Online Tapijten : Beste Kurt,

Dank u voor uw reactie. We ondervinden inderdaad vertragingen in deze vakantie periode, maar we doen ons best om zo snel mogelijk de tapijten te leveren. Er is inderdaad geen excuus dat wij u niet eerder geÔnformeerd hebben over dit vertraging. Gelieve onze oprechte verontschuldigen voor dit en we zullen proberen zulke situaties te vermeiden in de toekomst.
We zijn echter blij dat uw tapijt naar uw verwachten is en hopen u zo snel mogelijk terug te mogen helpen.

Vriendelijke groeten,
OnlineTapijten

Klant reactie:

Goeie opvolging. Geen potten gebroken, we zijn tevreden met het tapijt.

Met vriendelijke groeten

Kurt Maet
Tapijt moest snel geleverd worden omwille van levering en plaatsing van vleugelpiano. Onlinetapijten leverde inderdaad snel en zelfs op het afgesproken uur (per mail) . Waarvoor dank! Marc Bree BelgiŽ
Hallo, wat ik als extra service kan aanraden voor de website is bv een filter bij de zoekopdracht te zetten op afmetingen, inspiratie, merken, prijzen. Ik heb ongelofelijk veel pagina's gezien en dubbel gezien - wat allicht goed is voor jullie pageviews - en dat begon toch op mijn systeem te werken. Gelukkig heb ik het niet opgegeven. verder is het tapijt geleverd zonder verpakking wat me heel erg verbaasde. Ten slotte is het voor iedereen een investering - hoe klein die voor voor jullie mag lijken - voor ons was het net geen 1000 euro. Verder geen opmerkingen, heel goede ontvangst in winkel, stipte levering, goede communicatie en een heel breed aanbod, goede prijs/kwaliteit Mark A. Kortenberg BelgiŽ Antwoord van Online Tapijten : Dag Mark,

Bedankt voor je reactie !

Wat de filters betreft , begrijpen we niet goed wat je hiermee wil zeggen, we hebben namelijk verschillende filters zoals merk, kleur, stijl, ... Enkel een filter voor prijs is zeer moeilijk aangezien het om verschillende maten gaat bij 1 tapijt , daarom geven we wel de mogelijkheid om te sorteren op prijs.

Wat de levering van het tapijt betreft, dit tapijt komt sterk en goed ingepakt aan in onze winkel, waarna wij deze openen om een laatste kwaliteitscontrole te kunnen doen, en deze proper bij u te kunnen afleveren zonder al het vuil ( plastic , karton , .. ) mee te nemen of achter te laten.

Fijn om te horen dat je tevreden bent en we wensen je veel genot van je tapijt!

Mvg,

Cristian Sanduc - OnlineTapijten
Mooi, goed kleed tegen een goede prijs en over de levertijd werd heel persoonlijk gecommuniceerd, niet alleen een mailtje, maar ook telefonisch contact. Mooie website en veel keus. Ik kom zeker terug, wanneer ik weer een kleed zoek. Nathalie V.E. Utrecht Nederland
Op eerste zicht is prijs/kwaliteit in orde maar zal nog moeten uitwijzen of dit zo blijft. Levering was vroeger op de dag dan vermeld door UPS. Als het tapijt zijn jaren dienst bewijst ben ik zeer tevreden! Kurt V. Meerhout BelgiŽ
Voor mij is alles hťťl goed en correct verlopen. Als ik morgen terug een tapijt aankoop zal ik niet twijfelen om terug bij jullie te bestellen. Christine M. Sint-niklaas BelgiŽ
Alles is zeer vlot verlopen. willy s. geel BelgiŽ
De algemene beoordeling is positief. Er wordt geluisterd naar de klant. Mijn levering wilde ik later vanwege afwezigheid. De communicatie hierover verliep goed. Uw adres zal ik aanbevelen. Het tapijt ziet er goed uit. A. P. Schagen BelgiŽ
tapijten afgehaald binnen redelijke termijn. vriendelijk onthaal. een aanrader CHRISTINE K. WEVELGEM BelgiŽ
verkopers lieten ons rustig rondlopen en rondkijken Super sympathiek ontvangst, met koffie (jaarmarkt aan de gang) uitstekende uitleg, duidelijk en met kennis van zaken enig minpuntje; gekozen tapijt was aangeduid met korting, die we ook kregen, jammer genoeg kon de 'dagkorting -10% wegens jaarmarkt' er niet bijkomend af. Vonden dit niet correct gezien we, indien we een dag later/vroeger waren geweest hetzelfde hadden betaald. Vind het jammer dat zo'n leuke standvastige firma zich op die manier laat kennen. Voor de rest was alles super, levering correct en vlot. Betaling BC aan huis geen probleem. Oud tapijt op ons verzoek gratis terug meegenomen. Sabine D. Wilrijk BelgiŽ Antwoord van Online Tapijten : Dag Sabine,

Bedankt voor uw reactie!

Zoals we telefonisch hebben besproken kunnen we op de reeds afgeprijsde producten geen bijkomende kortingen geven. U hebt dus een veel grotere korting gekregen, en daarbovenop hebben we u gratis een onderhoudsset cadeau gegeven voor de jaarmarkt. Het is dan ook nog persoonlijk gratis bij u thuis geleverd/geÔnstalleerd.

We hebben echt gedaan wat we konden, en we hopen hiermee dit misverstand te hebben opgelost en dat u nog vele jaren van uw tapijt kan genieten.

Steeds tot uw dienst,

Cristian.
Goede en snelle service en zeer klantvriendelijk. Yvonne D. Helmond Nederland
prima, zoals verwacht Marc P. gelderland Nederland
zeer professionele en correcte bediening Ferre F. Rumst BelgiŽ
Prijs kwalitieit is ok Linda C. St Job in t Goor BelgiŽ
beste, van mijn aankoop ben ik heel tevreden, winkel is makkelijk te vinden, site is heel gebruiksvriendelijk om zich een eerste gedacht te maken, levering kan ik niet oordelen, heb mijn tapijt bij aankoop meegenomen, ik kom zeker terug en raad jullie zeker aan , mvg, Veronica V. Brussel BelgiŽ
Goed, als er weer een tapijt naar onze keuze is dan kopen we dat bij jullie! Tinne W. Vosselaar BelgiŽ
vlotte en aangename verkoper, relaxe sfeer, aanbod en keuze kwasi onbeperkt, kortom mijn volgend tpijt komt van bij jullie.!! Vriendelijke groeten, Albert Albert M. Leuven BelgiŽ
Had opgebeld omdat ik niet kon kiezen tussen twee kleden. Werd zeer vriendelijk te woord gestaan en er werden mij verschillende alternatieven aangeboden. Ook advies over de kleuren. Erg goed! Berna V. Alfaz del Pi Spanje
Alles is perfect gegaan , bestelling ,levering op tijd ,tapijt ligt heel mooi . Ben heel tevreden met mijn aankoop . Godelieve V. Opwijk BelgiŽ
Prima website overzichtelijk, vriendelijk personeel in winkel. Johannes W. Antwerpen BelgiŽ
geachte, onze bestelde tapijt is correct bezorgd op de geplande datum en zijn zeer tevreden over de wijze waarop alles verlopen is en een hartelijk dankwoord aan de heer die mij vorige zondagmiddag 5 maart op een uitzonderlijke geduldige manier geholpen heeft om mijn eerste onlinebestelling te realiseren als 86-jarige heeft u mij een gevoel gegeven dat de oudjes toch niet voor iedereen zijn afgeschreven en daar is u een prachtig voorbeeld van hartelijke groeten emiel devaere EMIEL D. ZANDHOVEN BelgiŽ
makkelijk te gebruiken website, maar aangezien je graag even 'voelt' aan wat je koopt zijn we toch ter plaatse geweest waar we zeer vriendelijk werden geholpen. we hebben de verkoper zelfs nog gefeliciteerd met de gebruiksvriendelijke website! De levering werd ruim op tijd aangekondigd en er werd voorgesteld om de 2 tapijten samen te leveren (indien we dit wensten), er werd op tijd geleverd en alles werd correct afgehandeld. Prima service, vriendelijk en efficiŽnt! Esther W. Dilbeek BelgiŽ
goeie service en goed advies Guy D. Brussel BelgiŽ
Veel keuze, top. Ans v. Keerbergen BelgiŽ
Heel persoonlijke bediening en levering. Top ! Anne-Marie G. Zoersel BelgiŽ
Het aanbod tapijten voor kinderen vindt ik super. Niet te duur , toch heel mooi. Ann P. Genk BelgiŽ
Ontzettend goed geholpen in de toonzaal. Prima advies! Frans F. Wilrijk BelgiŽ
Steeds uitermate vriendelijk en vakkundige uitleg. Francois G. Deurne BelgiŽ
Heel vlot verloop van de bestelling, veel keuze en prima kwaliteit! Suzanne L. Schaffen BelgiŽ
Ruime keuze, gebruiksvriendelijke website en uitstekende service. Maes C. Oosterzele BelgiŽ
Tapijten zijn een beetje aan de dure kant maar de kwaliteit is wel zeer goed en de levering verliep ook zeer vlot. An M. Gent BelgiŽ
Zoals steeds bijzonder tevreden. De levering van de bestelde tapijten moet nog gebeuren maar de evaluatie is nu reeds gekomen. Het verleden dienaangaande in acht genomen heb ik ook nu reeds een 100 als score gegeven. Ik ben er zeker van dat de omstandigheden van de uiteindelijke levering deze voorafname zullen bevestigen! Marc D. Klein-Willebroek BelgiŽ
Ruime keuze en snelle levering van besteld reinigingsproduct. Dirk T. Wolfsdonk BelgiŽ
Bij de bestelling kreeg ik een mail met als levertijd 3-5 werkdagen. Ik bestelde 2 identieke tapijten en aangezien er maar 1 op voorraad was in de winkel, moest de 2de door jullie bij besteld worden waardoor de levertijd een beetje langer was. Dit werd mij echter niet gemeld. Voor de rest alles zeer vlot; Greet V. Hoegaarden BelgiŽ
Zeer snelle en vriendelijke reacties op de chat. Mooie winkel en prettige ontvangst. Ruime keus in tapijten dat snel wordt gereduceerd tot dat geen je zoekt en dan is de keuze zeer overzichtelijk. Snel zaken gedaan en direct na het weekend werd het tapijt bezorgd. S. V. Woerden Nederland
Geachte ik ben over het algemeen zeer tevreden over alles..mooie tapijt met prachtige kleuren en tekening...vriendelijke contacten met de mensen van de zaak ...correcte levering..bedankt voor alles mv. Boons rita b. Nieuwpoort BelgiŽ
zeer volledige website, maar visite aan showroom met uitleg van verkoper was doorslaggevend. Levering op het afgesmroken moment. Niets negatiefs te vermelden. Jan H. Grimbergen BelgiŽ
Dit is de derde levering van onlinetapijten.be, totaal 6 tapijten. Perfecte service en levering. Goede kwaliteit en aantrekkelijke prijzen. Levering van BelgiŽ naar Denemarken via UPS snel en probleemloos en niet duur. Nico L. Nicolaas L. Koege Denemarken
zeer correct en zeer klantvriendelijk Eddy N. Wllebroek BelgiŽ
Wij zijn zeer tevreden over het tapijt, maar de kleuren komen op het scherm feller over dan het in werkelijkheid is, dat is wel belangrijk bij de keuze van je tapijt. Nadine V.D Zomergem BelgiŽ Antwoord van Online Tapijten : Super, we zijn blij dat u tevreden bent over uw tapijt ! Bedankt voor uw feedback hierover, maar zelfs als we verschillende schermen naast elkaar zetten zijn deze kleuren nog verschillend. We nemen deze zo neutraal mogelijk.

U bent uiteraard ook altijd welkom in onze showroom, om zo 100% zeker te zijn van de keuze van uw tapijt.
Perfecte service en zelfs vroeger dan voorzienen levering. ans v. Oudenaarde BelgiŽ
Onlinetapijten vind ik de meest overzichtelijke en uitgebreide site mbt tapijten. Gudrun B. Hasselt BelgiŽ
In het algemeen waren we zeer tevreden vanaf de kennismaking via website tot na de levering . Francis V. Antwerpen BelgiŽ
Levering goed uit gevoerd goede kommetaar gekregen van vriende en kennissen Nicole L. Ruisbroek BelgiŽ
Na betaling is het misschien interessant om nog een ontvangst van betaling te sturen, over het algemeen ben ik tevreden en zeer tevreden over de levering aan huis nadat de verkeerde kleur was overgebracht. Knops Heverlee BelgiŽ
zeer klantvriendelijke bediening, toen de bestelling na de betaling nog gewijzigd werd was dit geen enkel probleem en dat appreciŽren we zeker. Correcte terugbetaling en afspraken werden nagekomen. Godelieve J. Tessenderlo BelgiŽ
We wisten wat we wilde hebben, de maat was perfect en de korting maakte het perfect. DSM M. Sittard Nederland
zeer tevreden Peter O. Mechelen BelgiŽ
prima tapijt en de prijs is gunstiger dan in nederland Els J. Hegelsom Nederland
zeer tevreden over alles, tapijten zijn prachtig, Van Campenhout De Klinge BelgiŽ
Leveringstermijn is tamelijk lang weliswaar voor een tapijt op maat, maar dat staat zo vermeld op de website. Dus de info is correct. Antwoorden op emails zijn vlug en correct. Dus aan te raden. Verhavert Wuustwezel BelgiŽ
Ben blij met mijn kleed. Toen mijn vriendin hem zag wilde zij er ook een. Ook zeer tevreden. Wel wijken de kleuren wel wat af van de website en de werkelijkheid. Vriendelijke groet. Maria M. Den Helder BelgiŽ Antwoord van Online Tapijten : Dag Maria,

Bedankt voor je leuke reactie!

Het is inderdaad moeilijk om alle kleuren perfect weer te geven op een computerscherm, daarom raden we altijd de meest neutrale scherminstellingen aan. De beste optie is uiteraard onze ruime showroom waar je alles in het echt kan bekijken.

Mocht het niet mogelijk zijn om tot bij ons te komen, heb je altijd de kans om even de kleuren te bekijken en terug te sturen indien niet zoals verwacht!

Verder wens ik je nog veel geniet van je mooie tapijt :-)

Met vriendelijke groet,
Siemen
Over de hele lijn zeer tevreden: goede website, vriendelijk onthaal in de winkel, goede service, ook bij de levering. Na een zoektocht langs diverse tapijtenwinkels en websites, schiet onlinetapijten.be er 'met kop en schouders' bovenuit. Marleen F. Leuven BelgiŽ
Antwoord op telefoon was helder en vriendelijk. Aanvrag voor een verandering van model tapijt de dag na de bestelling was geen probleem. Carmen C. Den Haag Nederland
Fijne ervaring en heel tevreden met ons tapijt. Ik mailde voor een extra inlichting en kreeg snel daarna een vriendelijke telefoon terug. Dat is service! Wim N. leuven BelgiŽ
Zeer tevreden over website, winkel, communicatie en levering. Iets langere levertermijn dan oorspronkelijk gedacht vanwege niet beschikbaar bij producent. Peter V. Brecht BelgiŽ
Prettige manier van werken. Klantvriendelijk en netjes. Mijn welgemeende complimenten. A.W.M. Schijndel Nederland
ben heel tevreden. Martine D. Ganshoren BelgiŽ
Het persoonlijk advies ivm decoreren interieur ( kleur en ontwerp van de tapijten) is een meerwaarde. Herman G. Zoersel BelgiŽ
Het was heel gemakkelijk om te communiceren over de levering van het tapijt. De medewerkers waren bovendien zeer vriendelijk. Het tapijt zelf is wel een stukje lichter in gewicht als verwacht, maar dit heeft misschien niet puur met de kwaliteit te maken. Anna V.M Brussel BelgiŽ
Langere leveringstermijn dan voorzien. Hugo M. Rotselaar BelgiŽ Antwoord van Online Tapijten : Beste Hugo,

Dat klopt, en het was telefonisch uitgelegd dat dit komt door het feit dat de bestelling rond de kerstperiode geplaatst werdt en veel leveranciers 2 weken sluiten rond deze periode. Onze excuses nogmaals voor de vertraging,maar wij hopen dat u/uw kleinkinderen lang kunnen genieten van de mooie tapijtjes.

Met vriendelijke groet,
Cristian
OnlineTapijten.be
Erg fijn contact over ons kleed, precies geleverd zoals afgesproken Daan d. Heemstede Nederland
Geen klachten. Communicatie prima, klantvriendelijke bediening, gratis levering is topservice! Christel J. Grobbendonk BelgiŽ
Ruime keuze tapijten. Gemakkelijk te bestellen. vlugge levering. Hans VDC Zottegem BelgiŽ
De bestelling en levering verliepen uitstekend. Het tapijt is van goede kwaliteit. Neervoort M. ZUID-SCHARWOUDE Nederland
Het aanbod dekt de lading. De kwaliteit is zeker aanwezig. Jozef D. Hamme BelgiŽ
Na een probleem met het online bestellen vanwege de zichtbaarheid van de site op een mobiele telefoon zeer snel en vriendelijk actie ondernomen door de verkoper. Daarna zeer snelle opvolging van bestelling, betaling en zeer snelle uitlevering. Daarnaast, niet onbelangrijk, zijn we heel blij met het kleed dat we hebben besteld: het is zo mooi! Wendy V. Sint-Michielsgestel Nederland
Gratis verzending vanaf bepaalde waarde zou mogen Dimitri P. Tienen BelgiŽ Antwoord van Online Tapijten : Hey Dimitri!

Bedankt voor je reactie, maar ik denk echter dat het hier om een misverstand gaat.
We geven namelijk altijd gratis verzending binnen de EU, ongeacht de waarde van je order.

Wat we wel doen is een extra 10 euro cashback geven wanneer je het tapijt zelf komt halen in onze showroom, maar dit is een extra korting.

Nogmaals bedankt voor de bestelling en mooie score!

Met vriendelijke groet,
Cristian
Ik ben zeer tevreden over uw klantvriendelijkheid. Ondanks online bestellen, bent u, in tegenstelling tot vele webshops, telefonisch bereikbaar voor afstemming. U reageerde telefonisch binnen een dag op de door mij gestelde vraag per mail. Daarnaast bood u aan, het door mij gekozen carpet 24 uur te reserveren, zodat ik mijn mijn echtgenoot kon overleggen. Tot en met de levering ben ik zeer tevreden over uw service. Ik zal uw winkel zeker bij vrienden aanbevelen. Met vriendelijke groet, Mw. I. K.-V. I.I.K-V Kortenhoef Nederland
Mooi tapijt, de communicatie over de bestelling en levering was super!! Karin H. Wijchen Nederland
Correcte en vriendelijke service en afhandeling na mijn bestelling (via telefoon ťn e-mail). De levering was snel en correct op datum zoals gemeld. De bestelde tapijten van Osta Carpets zijn top! Bart V. Ertvelde BelgiŽ
Fantastische service. Ppersoonlijk en zeer vriendelijk en behulpzaam. Gratis leveing in portugal van een prachtig belgisch tapijt hier 8n portugal Caroline T. Albufeira Portugal
Alles was in orde Andrť C. Gistel BelgiŽ
Over het algemeen ZEER tevreden: tevreden over het aanbod, mijn keuze, de kwaliteit. L.W. REET BelgiŽ
Alles verliep uitstekend, m.n. de communicatie over de levering. We zijn heel tevreden met onze keuze. Ik weet niet hoe het zou zijn gegaan als onze bestelling was tegengevallen qua kleur etc. Was een retourneren en verdere afhandeling daarvan ook zo soepel gegaan? F. Spaubeek Nederland
Gisteren bestelde tapijt ontvangen, Stipt op tijd volgens afspraak, Visueel en kwalitatief en prijs perfect (zie bijlage) Alvast bedankt voor de goede service willy B. Houthalen-Helchteren BelgiŽ
Ruim aanbod met duidelijke vermelding van de voorziene levertermijn. Wel vreemd dat voor een onlineleverancier de levertermijn wordt verlengd als er sluitingsdagen van de winkel zijn: de levertermijn van ons besteld tapijt was volgens de site 48u en bleek 4dagen te zijn door sluiting van de winkel op di. en woe... V. Zingem BelgiŽ
Zeer tevreden over levering en communicatie en de goede prijs. Ik zou zeker terug op deze site komen kijken als ik nog een tapijt zou zoeken. Jonas D. Deerlijk BelgiŽ
Jullie begeleiding voor, tijdens en na bestelling/levering is uitstekend!!! Bert T. Marbella Spanje
heel vriendelijk, behulpzaam en pro-actief aan de telefoon en snelle levering aan huis Sophie T. Lommel BelgiŽ
goede en duidelijke site.bij bestelling is alles vlekkeloos.en levering binnen de 10 dagen is vlug. Carlo V. kortrijk BelgiŽ
Was al tevreden na een eerste bestelling dus ben ik spontaan voor dit tapijt ook bij jullie op zoek gegaan. Mis misschien nog een beetje de allerlaatste trends bv zwart is het nieuwe wit. Gino A. Denderhoutem BelgiŽ
Ik ben zeer tevreden over de website heel overzichtelijk, gebruiksvriendelyk , als ook de vriendelijke ontvangst in de winkel en goeie bediening en uitleg, ook de leveringverliep heel goed. Anny V. Brasschaat BelgiŽ
Hey Cristian, koehuid is super mooi! Thx voor de goede raad en geniet van jullie vakantie! An D. Sint Niklaas BelgŽ
de enige opmerking die ik heb is dat de oorspronkelijke leveringstermijn wel ruim overschreden werd. Vivian H. Wijnegem BelgiŽ Antwoord van Online Tapijten : Dag Viviane,

Bedankt voor je reactie!

Je hebt het tapijt besteld op 17 December, wat jammer genoeg net in de vakantie periode valt van de leveranciers ( Kerstvakantie ). Alle magazijnen gaan pas terug op van 4 januari, en daarom is je levertermijn eigenlijk pas dan in gang gegaan.

We hebben geprobeerd iedereen tijd te verwittigen, en we hebben je ook de update gestuurd op het moment dat we een leverdatum hadden van de productie.

Onze excuses voor de verwarring / vertraging, en we hopen dat je nog lang kan genieten van je tapijt!

Met vriendelijke groet,
Siemen
zeer goed; de website is erg gebruiksvriendelijk, ook voor mensen die niet gewoon zijn langs deze weg een keuze te maken (zoals wij). Jean-Marie P. Tongeren BelgiŽ
Zťťr vriendelijke mensen in Willebroek en behulpzaam Guy D. Schoten BelgiŽ
Heel erg bedankt voor jullie correcte en snelle afhandeling! Graag tot een volgnde keer. Rik R. Rik R. Utrecht Nederland
de algemene beoordeling zou hoger uitgevallen zijn als wij door jullie waren geinformeerd dat de levertijd langer dan 4 weken zou worden. Op onze mail waarin we naar de levertijd vroegen nadat de 4 weken verstreken waren werd zeer snel en correct geantwoord. vandaar de wat lagere score bij de levering en communicatie. prduct zelf is keurig afgeleverd en voldeed aan onze verwachtingen. m vr gr Anthony Knapen A.K. Deurne Nederland
Over de gehele lijn tevreden, uitleg-bestelling-levering-klantvriendelijkheid G.-S. Diepenbeek BelgiŽ
tegen sluitingstijd gebeld over een tapijt, ik werd nog keurig te woord gestaan, het tapijt wat ik zocht was leverbaar en 2 dagen later had ik het in huis (BelgiŽ-Nederland). Super! c.c.n. apeldoorn Nederland
Jullie deden het geweldig. Directe reactie, en levering binnen n paar dagen. Chapeau. rob v. almere hout Nederland
het vriendelijke onthaal en de inzet naar het samen zoeken naar de oplossing van onze vraag vinden we fantastisch goed. de communicatie is top en vooral de afspraak voor de levering was uitstekend; alle werd in het werk gesteld om aan onze wens te voldoen, prachtig. hou dit zo. bedankt. Jacques L. Puurs - Kalfort BelgiŽ
Geen opmerkingen. Bestelling perfect verlopen. Wij zijn tapijt zelf komen ophalen. B. tielt-winge BelgiŽ
Ruim aanbod en een vlotte levering aan correcte prijzen. Dagmar F. Aartselaar BelgiŽ
Kleuren kiezen op een website is een risico maar ook daarover ben ik heel tevreden, het resultaat is zoals ik het mij had voorgesteld. Voor herhaling vatbaar. Klara H. mechelen BelgiŽ
Vlotte service, mooie toonzaal en correct advies. bedankt Ben Puurs BelgiŽ

Ontvang gratis je e-book, vol inspiratie, via e-mail!

           
1  + 3  =  
KOOP
ONLINE
/ KOOP
IN DE WINKEL

WIJ BIEDEN U ALTIJD DE BEST MOGELIJKE SERVICE EN KWALITEIT